Analýza reportingu o udržitelném rozvoji na příkladu konkrétních organizací z odvětví maloobchodu – Karolína Bekrová
Karolína Bekrová
Diplomová práce
Analýza reportingu o udržitelném rozvoji na příkladu konkrétních organizací z odvětví maloobchodu
Analysis of sustainability reporting of selected organizations from the retail sector
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou reportingu o udržitelném rozvoji společností z oblasti maloobchodu, které se specializují na prodej potravin. Jedním z cílů práce je zmapování českého trhu, určení nejvýznamnějších subjektů a analýza jejich způsobu reportingu o nefinančních informací. Druhý cíl práce spočívá v zhodnocení a následné komparaci kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy maloobchodních …víceAbstract:
The Diploma thesis is focused on analysis of sustainability reporting of grocery retail companies. One of aims of the thesis is to determine the most significant companies in Czech republic and find out if and how they make up their non-financial reports. The second aim is evaluation and further comparation of qualitative and quantitative analysis of published sustainability information by czech companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91942
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2024
- Vedoucí: Petr Petera
- Oponent: Jaroslav Wagner
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91942
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić