Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje – Bc. Martin Kot
Bc. Martin Kot
Diplomová práce
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Electronic marketing as a tool of Competitive struggle
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice elektronického marketingu používané v sektoru obchodních firem. Pozornost je věnována celému marketingovému mixu a zejména jeho elektronickým nástrojům. Popisuje jednotlivé nástroje a činnosti, které firmy používají ke svému zviditelnění na trhu a především ke zvýšení svého prodeje. Popisuje postupy, jak jednotlivé činnosti vybírají, plánují jejich použití a jaké …víceAbstract:
This work deals with the issue of electronic marketing sectors used in commercial enterprises. Attention is given to the whole marketing mix and in particular electronic tools. Describes the various tools and activities that companies use to their visibility in the market and above all to increase your sales. Describes how to select individual activities, they plan to use and what they put goals they …víceKlíčová slova
Elektronický marketing internet marketing komunikační mix nástroje komunikačního mixu reklama public relations sponzoring SEO analýza výměna odkazů klíčová slova e-mailing katalog Foxtoys akce facebook microsite Electronic marketing communication mix communication mix tools advertising sponsorship analysis exchange links keywords catalog events microsite
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ott1w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Radana Šmídová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova