Hotelové služby pro vybranou cílovou skupinu v Brně – Michal Skryja
Michal Skryja
Bachelor's thesis
Hotelové služby pro vybranou cílovou skupinu v Brně
The Hotel Services for Chosen Target Group in Brno
Anotácia:
Tato bakalářské práce se zabývá hotelovými službami na území města Brna pro vybranou cílovou skupinu. Tou je obchodní klientela, která tvoří nemalé procento hotelových hostů v hotelech. Na tomto základě je postaven výzkum mající za cíl vypozorovat pozadí rozhodování ve firmách ohledně ubytování v hotelech. Na základě zvolených kritérií je analyzováno hotelové prostředí města Brna, na základě něhož …viacAbstract:
This bachelor thesis takes a close look at hotel services in the territory of Brno for a selected target group. It is a business clientele that makes up a not inconsiderable percentage of hotel guests for hotel industry. On this basis, research is being carried out to monitor company decision-making on accommodation in hotels. On the basis of the selected criteria, the hotel environment of the city …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skryja, Michal. Hotelové služby pro vybranou cílovou skupinu v Brně. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Sociální marketing
Elina Gilmiyarova -
Influencer marketing v oblasti esportu
Denisa Feuereiselová -
Vliv blogerů a vloggerů na cestovní ruch
Vašatová Vašatová -
Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
Tomáš Mosinger -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha