Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice – Michael Repetný
Michael Repetný
Bachelor's thesis
Využití kvalitativních dat o chování uživatelů ve webové analytice
Use of qualitative user behavior data in web analytics
Abstract:
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a využitelnost kvalitativních dat pro lepší rozhodování. Popisuje význam webové analytiky, jednotlivé alternativní nástroje pro sběr dat a jejich využitelnost. Řešeným problémem je nízký počet online objednávek na webových stránkách. Zvolený problém je řešen pomocí implementace analytického programu Zeerat a následné analýzy odpadu návštěv na jednotlivých …moreAbstract:
This thesis covers main aspects of web analytics and use of qualitative data in better decision making processes. It describes the importance of web analytics, alternative tools for data collection and their utilization. The problem to be solved is the low number of online orders on the website. Selected problem is being solved by implementation of analytical program Zeerat and subsequent analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50812
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Pavel Jašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50812
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Proces získávání a zpracovávání zpětné vazby od uživatelů
Ladislav Olšák -
Model zpětné vazby jako nástroj pro řízení knihoven
Markéta Bočková -
Meze a možnosti zpětné vazby ve výuce cizích jazyků
Martin Menšík -
Zavedení procesu elektronické zpětné vazby do Volkswagen group after sales
Jan Sál -
Problematika získávání zpětné vazby ke kvalitě služby od uživatelů sociálních služeb (zjišťování spokojenosti uživatelů sociálních služeb)
Zuzana CAHLOVÁ -
Služba Google Analytics a její využití pro potřeby analýzy a optimalizace webových stránek
Martin Čech -
Návrh optimalizace webu obchodu Bio Letná na základě potřeb stávajících zákazníků
Viktorie Del Maschiová -
Optimalizace webu zvolené společnosti
Pavlína Krajčíková