Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku) – Petra Hrušková
Petra Hrušková
Diplomová práce
Nástroje politického marketingu a ich využitie v prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku)
Nástroje politického marketingu a jejich využití v prezidentských volbách SR (analýza prezidentské kampaně Andreje Kisky)
Anotace:
Politický marketing se postupem času etabloval na Slovensku a stal se regulérní součástí slovenských voleb. Prezidentské volby 2014 ukázaly, že prostor pro uplatňovaní politického marketingu je dostatečně velký a otevřený. Cílem této práce je zhodnocení volební kampaně Andreje Kisky v prezidentských volbách 2014 z hlediska užití nástrojů politického marketingu. Na základe teoretického rámce je ambicí …víceAbstract:
The political marketing established in the Slovak Republic over the time and became a relevant part of the Slovak elections. Presidential elections in 2014 showed, that there is sufficiently large space for the application of political marketing. The aim of this thesis is to evaluate the election campaign of Andrej Kiska in presidential elections in 2014 in terms of usage of political marketing tools …víceAbstract:
Politický marketing sa postupom času etabloval na Slovensku a stal sa regulérnou súčasťou slovenských volieb. Prezidenstké voľby 2014 ukázali, že priestor pre uplatňovanie politického marketing je dostatočne veľký a otvorený. Cieľom tejto diplomovej práce je zhodnotenie volebnej kampane Andreja Kisku v prezidentských voľbách 2014 z hľadiska použitia nástrojov politického marketingu. Na základe teoretického …víceKlíčová slova
politický marketing volební kampaň Andrej Kiska nástroje politického marketingu politická reklama slovenské prezidentské volby 2014
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 2. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRUŠKOVÁ, Petra. \textit{Nástroje politického marketingu a~ich využitie v~prezidentských voľbách SR (analýza prezidentskej kampane Andreja Kisku)}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/pib58h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Beáta MAŠKULÍKOVÁ -
Politický marketing a voľby prezidenta: Analýza predvolebnej kampane prezidentských volieb na Slovensku 2014
Sabína Žitná -
Analýza volební kampaně a využití politického marketingu v prezidentských volbách na Slovensku v roce 2014
Jan ČERVINKA -
Komunální volby 2014 v Brně: analýza volebních kampaní
Eva Málková -
Hnutí ANO 2011 a komunální volby 2014. Analýza koalic ve statutárních městech
Filip HLUŠIČKA -
Analýza senátní volební strategie. Případová studie volebního obdovu 57 - Vyškov v roce 2014
Kristýna Chaloupková -
Prostorová proměna voličské základny Národní fronty 2002 - 2014
Kristýna Schneiderová -
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností - efekt trumpismu v politickém marketingu
Veronika Tlamsová