Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace – Bc. Jan Čadil
Bc. Jan Čadil
Diplomová práce
Podpora prodeje jako součást marketingové komunikace
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza nástrojů podpory prodeje používané společností Kofola. Teoretická část se zabývá rozebráním nejdříve marketingového mixu. Následně se podporu prodeje a rozebráním jeho jednotlivých prvků. V analytické části se nejdříve představuje společnost Kofola a poté její produkty. V dalších kapitolách jsou detailně popisovány aktivity společnosti Kofola v segmentu podpory prodeje …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is an analysis of sales promotion tools used by company Kofola. The theoretical part deals with the dismantling of the marketing mix. Subsequently, sales promotion and the dismantling of its individual elements. In the analytical part of a society Kofola and then its products. The following chapters detail the activities described company Kofola in segment of sales promotions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v5ur4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková -
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hypermarket a.s.
Robert Imling -
Inovace nástrojů podpory prodeje v marketingové komunikaci
Tereza Kučerová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii
Jan Tomáš Zahálka -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová