E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country – Adriana Cecilia Tejada Rodriguez
Adriana Cecilia Tejada Rodriguez
Diplomová práce
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
E-marketing strategy for introducing peruvian products in selected European country
Anotace:
Díky tomu že se Internet stal běžnou součástí našich životů, způsobil tím na světě revoluci. V současné době, rychlost a rozsah, s níž lidé mohou komunikovat dosáhla nepředstavitelné úrovně, což významně ovlivňuje naše chování a způsob podnikání. Tato práce si klade za cíl objasnit, jak se s příchodem Internetu změnily obchodní modely; představí jeden z nejnovějších e-byznys modelů - "internetový obchod …víceAbstract:
The Internet has revolutionized the way the world used to work by becoming a crucial part in people's lifestyle. Nowadays, the speed and extent with which people can communicate has reached unimaginable levels, affecting significantly their behavior and the way they do business. This thesis aims to clarify how does business models have changed with the implementation of the Internet by introducing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2011
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vo vybranej firme
Kamila Ambrošová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Blanka KOHOUTKOVÁ -
E-marketing ve vybraných firmách
Lucie HESSOVÁ -
Analýza e-marketingové komunikace internetového projektu TV Link
Barbora JAROŠOVÁ -
Efektivita e-marketingu softwarové společnosti XY
Erika JANKOVÝCH -
Návrh optimalizace e-marketingové komunikace obchodní divize Micos spol. s r. o.
Ilona OTÁHALOVÁ -
Návrh optimální e-marketingové komunikace pro Mitas a. s.
Kamil VYORAL