Online marketingová strategie vybraného podniku – Bc. Barbora Dědourková
Bc. Barbora Dědourková
Master's thesis
Online marketingová strategie vybraného podniku
Online Marketing Strategy of Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou online marketingové strategie. Cílem práce je na základě potřebných analýz a dotazníkového šetření navrhnout efektivní online marketingovou komunikační strategii a stanovit způsob, jakým by měl vybraný podnik optimalizovat online marketingovou strategii svých služeb. V teoretické části práce jsou představena východiska online marketingové komunikace a online …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of online marketing strategy. The aim of the thesis is to suggest an effective online marketing communication strategy based on the necessary analyses and questionnaire survey and to determine the way in which the selected company should optimise the online marketing strategy of its services. The theoretical part of the thesis presents the basics of online marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dědourková, Barbora. Online marketingová strategie vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová -
Online marketingová strategie společnosti Rimex Interier
Filip Minarský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights