Mgr. Lenka Hrdličková

Bachelor's thesis

Problematika výuky čtení u žáků se sluchovým postižením

The method of teaching hearing impaired pupils to read at the beginning of the school attendance
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku čtení žáků se sluchovým postižením, popisuje jejich problémy při čtení a úroveň čtenářské gramotnosti. Práce je členěna do čtyř kapitol, první tři kapitoly shrnují teoretické poznatky, čtvrtá kapitola popisuje výzkumné šetření. Cíl práce je soustředěn na popis metod používaných při výuce čtení u žáků se sluchovým postižením na počátku školní docházky.
Abstract:
Presented thesis is focused on the problematic of reading hearing impaired pupils. The Bachelor’s thesis is divided into four chapters, the first three are theoretical, the fourth chapter describes the research inquiry. The main part of the research concentrates on description methods of teaching the hearing impaired pupils to read.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2008
  • Vedúci: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
  • Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta