Problematika výuky čtení u žáků se sluchovým postižením – Mgr. Lenka Hrdličková
Mgr. Lenka Hrdličková
Bachelor's thesis
Problematika výuky čtení u žáků se sluchovým postižením
The method of teaching hearing impaired pupils to read at the beginning of the school attendance
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku čtení žáků se sluchovým postižením, popisuje jejich problémy při čtení a úroveň čtenářské gramotnosti. Práce je členěna do čtyř kapitol, první tři kapitoly shrnují teoretické poznatky, čtvrtá kapitola popisuje výzkumné šetření. Cíl práce je soustředěn na popis metod používaných při výuce čtení u žáků se sluchovým postižením na počátku školní docházky.Abstract:
Presented thesis is focused on the problematic of reading hearing impaired pupils. The Bachelor’s thesis is divided into four chapters, the first three are theoretical, the fourth chapter describes the research inquiry. The main part of the research concentrates on description methods of teaching the hearing impaired pupils to read.Kľúčové slová
Sluchové postižení neslyšící vzdělávání žáků se sluchovým postižením základní škola pro sluchově postižené čtení žáků se sluchovým postižením čtenářská gramotnost výuka čtení globální metoda čtení analitycko-syntetická metoda čtení. The hearing impairment deaf people edacation of pupils with hearing impairmetn basic school for hearing impaired children reading of impaired pupils reading literacy global method of reading analytic-synthesis method of reading.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/efz7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2008
- Vedúci: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ