Oksana Koval

Doctoral thesis

Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod

Conception of Continuous Process Improvement in Shared Service Centers Based on Lean Methodologies
Abstract:
Shared Service Centers are an invisible driven force for effectiveness of the companies and organizations globally. Implementation of the shared service centers (SSCs) enhances organizational competitiveness through cost decrease, process standardization, and economies of scale. Implementation of SSCs provides additional benefits including enhanced risk management, consolidation of operations, raise …more
Abstract:
Implementace center sdílených služeb (CSC nebo SSC v angličtině) je efektivní způsob zvyšování konkurenceschopnosti společností prostřednictvím snižování nákladů, standardizace procesů, zlepšování výkonnosti a efektivnosti. Poskytují rovněž další výhody, včetně lepší možnosti řízení rizik, konsolidace operací, zvyšování organizační flexibility a přinášejí nositelům procesů větší produktivní hodnotu …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Koval, Oksana. Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe