Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod – Oksana Koval
Oksana Koval
Doctoral thesis
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
Conception of Continuous Process Improvement in Shared Service Centers Based on Lean Methodologies
Abstract:
Shared Service Centers are an invisible driven force for effectiveness of the companies and organizations globally. Implementation of the shared service centers (SSCs) enhances organizational competitiveness through cost decrease, process standardization, and economies of scale. Implementation of SSCs provides additional benefits including enhanced risk management, consolidation of operations, raise …moreAbstract:
Implementace center sdílených služeb (CSC nebo SSC v angličtině) je efektivní způsob zvyšování konkurenceschopnosti společností prostřednictvím snižování nákladů, standardizace procesů, zlepšování výkonnosti a efektivnosti. Poskytují rovněž další výhody, včetně lepší možnosti řízení rizik, konsolidace operací, zvyšování organizační flexibility a přinášejí nositelům procesů větší produktivní hodnotu …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVAL, Oksana. \textit{Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/pijpoq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Koval, Oksana. Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management and Economics
Theses on a related topic
-
Stochastické modelování časových řad pomocí strukturálních modelů
Iveta Hellebrandová -
Analýza a modelování zájmových struktur z echokardiografie
Kristýna Molnárová -
Automobilový průmysl v EU a vazby na další světová centra
Tereza Švandová -
Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
Markéta Lajczyková -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
Jiří Sláma