Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod – Oksana Koval
Oksana Koval
Disertační práce
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
Conception of Continuous Process Improvement in Shared Service Centers Based on Lean Methodologies
Abstract:
Shared Service Centers are an invisible driven force for effectiveness of the companies and organizations globally. Implementation of the shared service centers (SSCs) enhances organizational competitiveness through cost decrease, process standardization, and economies of scale. Implementation of SSCs provides additional benefits including enhanced risk management, consolidation of operations, raise …víceAbstract:
Implementace center sdílených služeb (CSC nebo SSC v angličtině) je efektivní způsob zvyšování konkurenceschopnosti společností prostřednictvím snižování nákladů, standardizace procesů, zlepšování výkonnosti a efektivnosti. Poskytují rovněž další výhody, včetně lepší možnosti řízení rizik, konsolidace operací, zvyšování organizační flexibility a přinášejí nositelům procesů větší produktivní hodnotu …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOVAL, Oksana. \textit{Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pijpoq/.
Jak správně citovat práci
Koval, Oksana. Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod. Zlín, 2018. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Stochastické modelování časových řad pomocí strukturálních modelů
Iveta Hellebrandová -
Analýza a modelování zájmových struktur z echokardiografie
Kristýna Molnárová -
Automobilový průmysl v EU a vazby na další světová centra
Tereza Švandová -
Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
Markéta Lajczyková -
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
Filip Pražák -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
Jiří Sláma