Petra Koleničová

Bakalářská práce

Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy

Actual trends in psychology of advertising
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy je zaměřena na virální marketing a vliv reklamy na spotřebitele. Zvolenou průzkumnou metodou byl dotazník. Dle odpovědí respondentů bylo zjištěno, že reklama má pořád velký vliv na konečného spotřebitele, přestože není hodnocena moc pozitivně. Přesto lidé reklamu šíří dál. Pro sdílení nejvíce využívají sociální sítě. Nejpopulárnější …více
Abstract:
Thesis on Actual trends in psychology of advertising is focused on viral marketing and advertising influence on consumers. The chosen method was a reconnaissance survey. According to respondents' answers it revealed that advertising still has a big impact on the end consumer while not assessed very positively. Yet people advertising spread out. To share the most used social network. Most popular ads …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses pj0cph pj0cph/3
14. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
14. 3. 2016
Mach, J.
14. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.