Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy – Petra Koleničová
Petra Koleničová
Bakalářská práce
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Actual trends in psychology of advertising
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy je zaměřena na virální marketing a vliv reklamy na spotřebitele. Zvolenou průzkumnou metodou byl dotazník. Dle odpovědí respondentů bylo zjištěno, že reklama má pořád velký vliv na konečného spotřebitele, přestože není hodnocena moc pozitivně. Přesto lidé reklamu šíří dál. Pro sdílení nejvíce využívají sociální sítě. Nejpopulárnější …víceAbstract:
Thesis on Actual trends in psychology of advertising is focused on viral marketing and advertising influence on consumers. The chosen method was a reconnaissance survey. According to respondents' answers it revealed that advertising still has a big impact on the end consumer while not assessed very positively. Yet people advertising spread out. To share the most used social network. Most popular ads …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Jan Svoboda -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon
Název
Vložil
Vloženo
Práva