Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením – Kateřina ŠINDLOVÁ
Kateřina ŠINDLOVÁ
Master's thesis
Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením
Planning, support and innovations of educational strategies for children and pupils with multiple disabilities
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu strategického plánování vzdělávání dětí a žáků s kombinovaným postižením. Práce je členěna do tří kapitol, první dvě kapitoly představují teoretickou část práce, závěrečná kapitola je částí praktickou. Teoretická část se zabývá vzdělávací politikou České republiky, osobami s kombinovaným postižením a specifiky jejich vzdělávání. Praktická část je tvořena …moreAbstract:
The presented master's thesis deals with the topic of strategic planning of education of children and pupils with multiple disabilities. The thesis is divided into three chapters. The first two chapters represent a theoretical part of the thesis, the final chapter is the practical part. The theoretical part addresses education policy of the Czech Republic, individuals with multiple disabilities and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 8. 1. 2020
- Supervisor: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINDLOVÁ, Kateřina. \textit{Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2019. Available from: https://theses.cz/id/pj3o9k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠINDLOVÁ, Kateřina. Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ