Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením – Kateřina ŠINDLOVÁ
Kateřina ŠINDLOVÁ
Master's thesis
Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením
Planning, support and innovations of educational strategies for children and pupils with multiple disabilities
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu strategického plánování vzdělávání dětí a žáků s kombinovaným postižením. Práce je členěna do tří kapitol, první dvě kapitoly představují teoretickou část práce, závěrečná kapitola je částí praktickou. Teoretická část se zabývá vzdělávací politikou České republiky, osobami s kombinovaným postižením a specifiky jejich vzdělávání. Praktická část je tvořena …viacAbstract:
The presented master's thesis deals with the topic of strategic planning of education of children and pupils with multiple disabilities. The thesis is divided into three chapters. The first two chapters represent a theoretical part of the thesis, the final chapter is the practical part. The theoretical part addresses education policy of the Czech Republic, individuals with multiple disabilities and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedúci: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠINDLOVÁ, Kateřina. Plánování, podpora a inovace vzdělávacích strategií dětí a žáků s kombinovaným postižením. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ