Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji – Bc. Tereza Strojilová
Bc. Tereza Strojilová
Master's thesis
Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji
Mentoring as Methodological Support of Beginner Teachers in Pre-Schools in the Zlín Region
Abstract:
Diplomová práce se zabývá mentoringem jako jednou z forem metodické podpory začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pojednává o mentoringu v obecné rovině, druhá se vztahuje k mentoringu v oblasti školství, což je klíčovou problematikou pro tuto diplomovou práci. Praktická část diplomové práce je tvořena kvantitativním …moreAbstract:
The thesis deals with mentoring as a form of methodological support of beginning teachers of kindergartens in the Zlín region. Theoretical part is based on two main pillars. First pillar describes mentoring in general terms, the second one is aimed on mentoring in education that is the main point of this thesis. Practical part of this thesis is based on quantitative research performed via self-evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STROJILOVÁ, Tereza. \textit{Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/pj5uzo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Strojilová, Tereza. Mentoring jako metodická podpora začínajících učitelů mateřských škol ve Zlínském kraji. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Pracovní spokojenost a ohrožení syndromem vyhoření u učitelů mateřských škol
Alena Gillová -
Věkově heterogenní složení tříd perspektivou učitelů mateřských škol
Nikola Velebová -
Efektivní komunikace učitelů mateřských škol
Eva Tondlová -
Postavení hudební výchovy v přípravě učitelů mateřských škol v České republice
Terezie Čertková -
Děti předškolního věku v pěstounské péči ze zkušeností pěstounů a učitelů mateřských škol
Lucie Valentová -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Resilience učitelů mateřských škol a 1. stupně základních škol
Beáta Deutscherová -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková