Lucie STEJSKALOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace neziskové organizace

Marketing communication of a non-profit organization
Abstract:
Existence neziskových organizací závisí na finančních příspěvcích. Informovanost veřejnosti a získávání nových dárců je tedy jednou z nezbytných činností. Zpracované studie na toto téma poukazují na důležitost marketingové komunikace, získávání informací o současných a potencionálních dárcích, a použití marketingových nástrojů na šíření povědomí o neziskové organizaci. Cílem bakalářské práce je zjistit …more
Abstract:
The existence of non-profit organizations depends on financial donations. Public awareness and the acquisition of new donors is therefore one of the necessary activities. Studies on this topic highlight the importance of marketing communication, obtaining information about current and potential donors, and the use of marketing tools to spread awareness about non-profit organizations. The aim of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

STEJSKALOVÁ, Lucie. Marketingová komunikace neziskové organizace. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická