Filip Vacula

Bachelor's thesis

Analýza implementácie vybraných modulov nástroja ServiceNow s ich predlohou vo forme súboru najlepšej praxe knižnice ITIL

Analýza implementace vybraných modulů nástroje ServiceNow s jejich předlohou ve formě souboru nejlepší praxe knižnice ITIL
Abstract:
Práce se zabývá problematikou doporučení nejlepší praxe knižnice ITIL, a jejich aplikací na nástroji ServiceNow, který je momentálně považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza se soustřeďuje na management incidentů, problémů a změn. První část práce přibližuje zkoumanou problematiku a poskytuje oproti abstraktním definicím ITIL-u i konkrétnější interpretaci autora. Druhá část je věnovaná porovnání výběru …more
Abstract:
This thesis is dedicated to the ServiceNow ITSM tool, and its comparison to ITIL. The main goal is to analyze the differences and similarities between implementation of Incident, Problem and Change Management processes in ServiceNow, and their model presented by the best practice recommendations of the ITIL library.
Abstract:
Práca sa zaoberá problematikou odporúčaní najlepšej praxe knižnice ITIL, a ich aplikáciou na nástroji ServiceNow, ktorý je momentálne považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza sa sústreďuje na manažment incidentov, problémov a zmien. Prvá časť práce približuje skúmanú problematiku a poskytuje oproti abstraktným definíciám ITIL-u aj konkrétnejšiu interpretáciu autora. Druhá časť je venovaná porovnaniu …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 1. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2016
  • Supervisor: Tomáš Bruckner
  • Reader: Jiří Skála

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50517