Bc. Aneta Dvořáková

Master's thesis

Marketingový mix ve vybrané společnosti

Marketing mix in the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je stručně vysvětlen proces marketingového řízení, proces marketingového výzkumu a dále se pozornost soustředí zejména na popis jednotlivých složek rozšířeného marketingového mixu služeb 7P. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v organizaci Česká abilympijská asociace …more
Abstract:
This thesis deals with the service marketing mix. The work is divided into two parts. In the first part is briefly explained the process of marketing management, the process of marketing research and the main focus is on the description of the individual components of the extended service marketing mix 7P. The second part is focused on the analysis of the service marketing mix in the organization Česká …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Dvořáková, Aneta. Marketingový mix ve vybrané společnosti. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management