Bc. Aneta Dvořáková
Master's thesis
Marketingový mix ve vybrané společnosti
Marketing mix in the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem služeb. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části práce je stručně vysvětlen proces marketingového řízení, proces marketingového výzkumu a dále se pozornost soustředí zejména na popis jednotlivých složek rozšířeného marketingového mixu služeb 7P. Druhá část práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu služeb v organizaci Česká abilympijská asociace …moreAbstract:
This thesis deals with the service marketing mix. The work is divided into two parts. In the first part is briefly explained the process of marketing management, the process of marketing research and the main focus is on the description of the individual components of the extended service marketing mix 7P. The second part is focused on the analysis of the service marketing mix in the organization Česká …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dvořáková, Aneta. Marketingový mix ve vybrané společnosti. Pardubice, 2014. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing v oblasti služeb
Jevhen Šorban -
Marketing služeb vybraného subjektu
Johana Bernardová -
Marketing služeb
Kateřina Páchová -
Územní marketing a jeho uplatnění ve Znojmě
Eva Kotoučová