Analýza marketingové komunikace společnosti Vodafone – Dominika Hánová
Dominika Hánová
Master's thesis
Analýza marketingové komunikace společnosti Vodafone
Marketing communication strategy analysis of Vodafone
Anotácia:
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace společnosti Vodafone, která v posledních 2 letech prochází výraznými změnami. Práce se zaměřuje na situační a SWOT analýzu společnosti Vodafone, které doplňují výsledky kvantitativního výzkumu. Práce také analyzuje současnou marketingovou komunikaci ve vybraných oblastech na navrhuje strategické kroky marketingové komunikace. Cílem diplomové práce …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is the marketing communication of Vodafone company, which has gone thru significant changes in the last 2 years. The work focuses on the situational and SWOT analysis of Vodafone, which complement the results of quantitative research. The work also analyzes the current marketing communication in selected areas and suggests strategic steps in marketing communication. …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80547
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedúci: Oldřich Vávra
- Oponent: Dušan Cút
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80547
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Konkurenční strategie v oblasti služeb poskytovaných mobilními operátory
Vojtěch Petráš -
Strategie podniku v oblasti telekomunikačních služeb
Iveta Dočkalíková -
Adapting the Needs of the Youht Segment by Mobile Operator in the Czech Republic
Simona Földesová -
Application of MCDM approaches for choosing a mobile operator in a multinational company
Sajjan Ghimire