Centrum sdílených služeb jako forma sourcingu – Barbora Klímová
Barbora Klímová
Diplomová práce
Centrum sdílených služeb jako forma sourcingu
Shared Service Centers as a form of sourcing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou oustourcingu a center sdílených služeb jako nástrojů optimalizace nákladů. Na úvod je obecně vysvětlen koncept outsourcingu, jeho typy a hlavní výhody či nevýhody. Práce se dále zaměřuje na vysvětlení fungování sdílených center, jejich výhod a nevýhod a na procesy vhodné k vyčlenění. Hlavním cílem diplomové práce je identifikace a posouzení nejdůležitějších faktorů …víceAbstract:
This Master Thesis is focused on the concept of outsourcing and Shared Service Center (SSC) as a tool for reducing operational costs. Outsourcing will be defined along with the various types with advantages and disadvantages of each. Further, the work is focused on process of establishing SSC. The main objective of this thesis is to identify and assess the most important factors for establishing a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39700
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: Jiří Dvořáček
- Oponent: Karol Seneši
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39700
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Popis a postup založení ICT SSC
Vladimír Pucholt -
Účetní centra sdílených služeb a jejich zavedení
Ilona Veselá -
Popis a postup založení ICT SSC
Vladimír Pucholt -
Hodnocení efektivnosti vybudování centra sdílených služeb
Magdaléna Kolínská -
Centra sdílených služeb - od teorie k praxi
Zuzana Koslerová -
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
Oksana Koval -
Personální marketing v centrech sdílených služeb
Tomáš Svoboda -
Vliv Průmyslu 4.0 na zaměstnanost v oblasti servisních center sdílených služeb
Michaela Jírovská