Prezidentská kampaň Andreje Babiše – Adéla Mikulínová
Adéla Mikulínová
Bachelor's thesis
Prezidentská kampaň Andreje Babiše
Presidential campaign of Andrej Babiš
Anotácia:
Práce je zaměřena na prezidentskou kampaň Andreje Babiše, k prezidentským volbám 2023. V práci se objevuje její pozitivní i negativní, ekonomická a marketingová stránka kampaně, včetně zobrazení rozpočtu, který byl na kampaň použit. Na konci práce jsou navrženy změny, které by pomohli přilákat k volebním urnám více voličů.Abstract:
The thesis is focused on the presidential campaign of Andrej Babiš, for the 2023 presidential elections. The thesis shows its positive and negative, economic and marketing aspects of the campaign, including the display of the budget that was used for the campaign. At the end of the thesis, changes are proposed that would help attract more voters to the polls.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Emotions in Language: Presidential campaign
Tereza Laumerová -
Loved or Hated but Difficult to Ignore: Donald Trump's Image in the U.S. Press during the 2016 Presidential Campaign
Lucie Bastlová -
Discourse Strategies and Rhetorical Devices in Robert F. Kennedy's 1968 Presidential Election Campaign Speeches
Ľudovít Szőcs -
John F. Kennedy and the 1960 Presidential Election in the United States: Reconsideration
Martin Paulík -
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
Adam CHROBÁK -
Marketing a volební úspěch ANO 2011
Filip Vávra