Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů – Bc. Katarina Farberova
Bc. Katarina Farberova
Bakalářská práce
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Gender stereotypes in contemporary advertising and consumer purchasing behavior
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem "Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů". Cílem této práce je identifikovat specifika genderových stereotypů, charakterizovat gendernvé stereotypy v reklamě a prozkoumat jakým způsobem ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Teoretická část práce bude realizována prostřednictvím jednotlivych dílčích kroků: základní přehled pojmů genderové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic "Gender stereotypes in contemporary advertising and consumer purchasing behavior". The aim of this thesis is to identify the specifics of gender stereotypes, to characterize gender stereotypes in advertising and to examine how they influence consumer buying behaviour. The theoretical part of the thesis will be implemented through individual sub-steps: a basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/qlj4c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FARBEROVA, Katarina. \textit{Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/pk0xaw/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
Hana Zíková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Ganna Tsyrulnikova -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Nákupní a spotřební chování osob se zrakovým postižením na trhu cestovního ruchu
Dominika Baťková -
Nákupní a spotřební chování seniorů na trhu cestovního ruchu
Veronika Bartošová -
Nákupní a spotřební chování rodin s dětmi z kraje Vysočina na trhu cestovního ruchu
Sabina Nováková