Ing. Petra Štádlerová
Bachelor's thesis
Formy etického podnikání
Business ethical forms
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o vlivu etického chování v českém podnikatelském prostředí v souvislosti s přílivem zahraničních společností. V práci je vyzdvihován převáže význam etických kodexů, jejich implementace a zavedení do společností. Společnost Rigips, s.r.o, která od roku 1991 působí na českém trhu a nedávno prošla akvizicí se společností Saint Gobain, během svého působení prošla mnoha změnami …moreAbstract:
The bachelor study deal with the influence of ethics behavior in the Czech corporate environment within the context of flow foreign companies. The bachelor study is focused on the meaning of the ethics codes and their implementation to companies. Rigips Company is on the market since the 1991 and recently has come under the Saint-Gobain group. During the activities the company went through the many …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rolhx/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2008
- Supervisor: Mgr. Jiří Horký
- Reader: RSDr. Rudolf Baloušek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Zásady účinného jednání v manažerské profesi
Vojtěch Křelina -
Zásady efektivního jednání a řízení moderního manažera obchodní skupiny
Dmitry Tarasov -
Agresivní chování pacienta na JIP a ARO z pohledu sestry
Veronika Bílková -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková