Rozvoj komunikačních kompetencí slyšícího dítěte rodičů se sluchovým postižením – Bc. Kristýna Kordíková
Bc. Kristýna Kordíková
Bachelor's thesis
Rozvoj komunikačních kompetencí slyšícího dítěte rodičů se sluchovým postižením
The development of communicative skills of a hearing child of parents with hearing impairments
Anotácia:
Bakalářská práce „Rozvoj komunikačních kompetencí slyšícího dítěte rodičů se sluchovým postižením“ pojednává o možnostech komunikačních systémů u neslyšících a nedoslýchavých osob, rozvojem komunikace u intaktní společnosti slyšících, jejich komunikačními systémy a možností propojení těchto systémů v konkrétní rodině a jejich efektivnost. Ve zkoumané rodině mají oba rodiče sluchové postižení a jejich …viacAbstract:
Bachelor thesis called The Development of Communicative Competences of a Hearing Child of Parents with Hearing Defects deals with possibilities of communicative systems used by the deaf and the hearing-impaired. The work describes the development of communication within the intact society of hearing people, their communicative systems, and the possibility of these systems interconnections in one particular …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oo74x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Ponuka kurzov Baby Signs v Českej republike a na Slovensku
Pavla Duranová -
Baby sign a jeho vliv na proces vývoje řeči dítěte
Klára Suchoňová -
Picture Exchange Communication System for Autistic Learners in the Czech Republic and Ireland
Hana Adámková -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
The Secondary School Students Who Are Hard-of-Hearing and Their Experience with English Language Learning at Elementary Schools
Tereza Kalivodová -
Využití didaktických her v hodinách českého jazyka pro žáky sluchově postižené integrované na základních školách Usage of didactics games in the lesson of the Czech language for pupils with hard of hearing who are integrated at the basic schools
Sylva PŘIKRYLOVÁ MARCEKOVÁ -
Alerting and signalling in case of fire. Assessment of necessary specifications on fire protection appliances within the scope of accessibility constructions for deaf and profoundly deaf people.
Marco Behrens