Gabriela Košťálová

Diplomová práce

Typologie zákazníků obchodních center

Typology of Shopping Centre Customers
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat spotřebitelské chování, navrhnout vhodnou typologii zákazníků obchodních center v Ostravě pomocí dat získaných z dotazníkového šetření a podrobně popsat jednotlivé segmenty zákazníků. V teoretické části byla představena základní teoretická východiska spotřebitelského chování a charakterizována čtyři vybraná obchodní centra. Následně byla popsána metodika shromažďování …více
Abstract:
The aim of this thesis was to analyse consumer behaviour and to define a suitable typology of customers of shopping centres in Ostrava using data obtained from a questionnaire survey, and to describe the individual customer segments. In the theoretical part, the basic theoretical background of consumer behaviour was presented and four selected shopping centres were characterised. Subsequently, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Ondřej Musil

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Marketing a obchod