Bc. Jan Černobila

Master's thesis

Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně

The Use of Online Marketing Communication Tools at FaME UTB in Zlin
Abstract:
Cílem této práce je projekt, který řeší téma digitální marketingové komunikace Fakulty managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a to na základě celosvětově sílícího potenciálu tohoto oboru a rostoucí konkurence. Zvolený problém byl řešen za pomoci STEEPLED, Porterovy, Benchmarking, SWOT a rizikové analýzy. Součástí bylo i interní dotazníkové šetření. Uvedené výzkumné metody poskytly …more
Abstract:
The aim of master thesis is project, which is focused on topic of marketing communication in use at Faculty of Management and Economy at Tomas Bata University in Zlín. This topic reacted to globally growing potential and competition in this sphere. This specific topic was studied by STEEPLED, Porter´s, Benchmark, SWOT and project risk analysis. In addition to stated, internal questionnaire was also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Černobila, Jan. Využití nástrojů online marketingové komunikace na FaME UTB ve Zlíně. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe