Srovnání rolí asistenta pedagoga a osobního asistenta na praktické škole – Bc. Kateřina SLANINOVÁ
Bc. Kateřina SLANINOVÁ
Diplomová práce
Srovnání rolí asistenta pedagoga a osobního asistenta na praktické škole
Compare of roles of pedagogical and personnal assistent at practical school
Anotace:
Tématem diplomové práce je srovnání rolí asistenta pedagoga a osobního asistenta na praktické škole. Skládá se z teoretické a praktické části. Kapitoly teoretické části jsou věnovány základním informacím spojených s daným tématem. Snaží se definovat a přiblížit mentální postižení a k němu přidružená postižení, etiologii a projevy. Dále se zabývají komparací rolí osobního asistenta a asistenta pedagoga …víceAbstract:
The topic of the thesis is the comparison of the roles of a teacher assistant and a personal assistant at secondary special school. It consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part chapters are focused on basic informations related to the topic. These chapters introduce and define mental disabilities and associated disabilities, etiology and manifestations. They also deal with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLANINOVÁ, Kateřina. Srovnání rolí asistenta pedagoga a osobního asistenta na praktické škole. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga partnerem pro dítě s mentální retardací
Barbora RULÍŠKOVÁ -
Role osobního asistenta a asistenta pedagoga ve vzdělávání žáků s kombinovaným postižením
Markéta Košťáková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Vzájemná spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga ve výchovně vzdělávacím procesu
Blanka Chocenská -
Postavení asistenta pedagoga v edukačním procesu v systému základního školství
Lucie Jehličková -
Asistent pedagoga ve vzdělávání žáků s náročným chováním ve vybraných základních školách
Adriana SZKUTOVÁ -
Asistent pedagoga ve škole pro sluchově postižené
Adéla ROMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva