Veronika Kráčalíková

Bakalářská práce

Marketingové komunikace značky Purity Vision

Marketing Communications of the Brand Purity Vision
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčních značek přírodní kosmetiky a jejich marketingovou komunikací na sociálních sítích. Vybrány byly tři značky přírodní kosmetiky, které mají silné zastoupení na trhu v České republice. Nejprve jsou v práci objasněny pojmy jako marketingový a komunikační mix, dále online marketing, jsou definovány sociální sítě a jejich využití coby nástroje marketingové …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of competing brands of natural cosmetics and their marketing communication on social networks. Three brands of natural cosmetics, which have a strong presence on the market in the Czech Republic, were selected for the research. The work first clarifies concepts such as marketing and communication mix or online marketing, then defines social networks and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kráčalíková, Veronika. Marketingové komunikace značky Purity Vision. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe