Marketingové komunikace značky Purity Vision – Veronika Kráčalíková
Veronika Kráčalíková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace značky Purity Vision
Marketing Communications of the Brand Purity Vision
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčních značek přírodní kosmetiky a jejich marketingovou komunikací na sociálních sítích. Vybrány byly tři značky přírodní kosmetiky, které mají silné zastoupení na trhu v České republice. Nejprve jsou v práci objasněny pojmy jako marketingový a komunikační mix, dále online marketing, jsou definovány sociální sítě a jejich využití coby nástroje marketingové …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of competing brands of natural cosmetics and their marketing communication on social networks. Three brands of natural cosmetics, which have a strong presence on the market in the Czech Republic, were selected for the research. The work first clarifies concepts such as marketing and communication mix or online marketing, then defines social networks and their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kráčalíková, Veronika. Marketingové komunikace značky Purity Vision. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Facebook a Instagram v životě dnešní mládeže - sociální sítě jako prostředek ovlivňování nákupního chování mládeže
Michaela Hyhlanová