Andrea SOUKUPOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový plán vybrané organizace

Marketing Plan of the Selected Organization
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingové plánování, konkrétně návrh marketingového plánu pro kulturní organizaci. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy v marketingu a specifiky, které kulturní oblast přináší. Cílem praktické části je navrhnout marketingový plán pro Městské kulturní středisko v Domažlicích pro rok 2026. Tato organizace je nejprve představena a následně je pro …více
Abstract:
The topic of this bachelor's thesis is marketing planning, specifically the design of a marketing plan for a cultural organization. In the theoretical part, the reader is introduced to the basic concepts in marketing and the specifics that the cultural field brings. The aim of the practical part is to design a marketing plan for the Městské kulturní středisko center in Domažlice for the year 2026. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eliška Kochová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOUKUPOVÁ, Andrea. Marketingový plán vybrané organizace. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/