Marketingový plán vybrané organizace –  Andrea SOUKUPOVÁ
	Andrea SOUKUPOVÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán vybrané organizace
Marketing Plan of the Selected Organization
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingové plánování, konkrétně návrh marketingového plánu pro kulturní organizaci. V teoretické části je čtenář seznámen se základními pojmy v marketingu a specifiky, které kulturní oblast přináší. Cílem praktické části je navrhnout marketingový plán pro Městské kulturní středisko v Domažlicích pro rok 2026. Tato organizace je nejprve představena a následně je pro …víceAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is marketing planning, specifically the design of a marketing plan for a cultural organization. In the theoretical part, the reader is introduced to the basic concepts in marketing and the specifics that the cultural field brings. The aim of the practical part is to design a marketing plan for the Městské kulturní středisko center in Domažlice for the year 2026. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce:	22. 4. 2025
Zveřejnit od:	31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eliška Kochová
 
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUKUPOVÁ, Andrea. Marketingový plán vybrané organizace. Plzeň, 2025. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
 
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
- 
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová - 
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová - 
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ - 
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák - 
Vliv firemní kultury na strategii a výkonnost MSP
Kateryna Milbaver - 
Vytváření organizační kultury v malém podniku
Barbora Julinová - 
Vliv silné organizační kultury na výkon a rozvoj poslání malých a středních podniků
Iveta Šiborová - 
Vytvoření systému strategického managementu pro konkrétní malý, resp. střední podnik
Martin Pazour