Jan ŘADA

Bakalářská práce

Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku

Analysis of customer service in a selected company
Anotace:
Práce řeší problematiku zákaznického servisu na prodejně Hervis v Děčíně. Cílem práce je zjistit nedostatky a navrhnout opatření ke změně zákaznického servisu v děčínské prodejně Hervis. V dotazníku byli zákazníci dotazováni na svou spokojenost ve vybraných faktorech. V dotazníkovém šetření bylo sledováno celkem osm faktorů. Po provedeném dotazníkovém šetření byly připraveny pro zaměstnance prodejny …více
Abstract:
This work resolves the problem of customer service of the Hervis store in Decin. The goal of this work is to find all shortcomings and propose new measures to change the customer service of the Hervis store in Decin. In the questionnaire, the customers were asked about their satisfaction with the selected factors. There were eight factors observed in the survey. After completion of the survey there …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘADA, Jan. Analýza zákaznického servisu ve vybraném podniku. Ústí nad Labem, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management