Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod – Lucie Kubicová
Lucie Kubicová
Diplomová práce
Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod
Anotace:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem a jeho nástroji. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit využívané nástroje vybraného elektronického obchodu, vypracovat návrh pro zlepšení jejich využívání a pomocí daných nástrojů řešení aplikovat. Teoretická část shrnuje poznatky marketingu a jejich praktické využití na internetu, dále také popisuje jednotlivé nástroje online marketingu. Praktická …víceAbstract:
The topic of Diploma Thesis is online marketing and its tools. Thesis objective is to analyse and evaluate tools used by a chosen e-shop, to design improvement steps and apply them using defined instruments. Theoretical part summarizes basic marketing knowledge and its practical use in the internet environment. It also describes particular instruments of online marketing. Practical part is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/pl351s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBICOVÁ, Lucie. \textit{Online marketing a jeho využití pro vybraný elektronický obchod}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pl351s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program / obor:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza evropských cenových srovnávačů zboží při zalistování pomocí Google Merchant XML feedu
Miroslav VDOVIAK -
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybrané-ho internetového obchodu
Dominika Konečná -
Využití cenových srovnávačů zboží ke zvýšení prodeje vybraného internetového obchodu
Dominika Konečná -
Multifunkční reproduktor s bezdrátovou konektivitou
Michal Baránek -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online marketing a jeho využití v internetovém obchodě
Kristýna Holasová -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková