Irena Havlíková

Master's thesis

Sponzoring jako součást marketingové komunikace

Sponsoring as a part of a marketing communication
Anotácia:
Má diplomová práce je nazvaná "Sponzoring jako součást marketingové komunikace". Jak je již z názvu patrné, hlavním tématem celé práce je poměrně "mladý" nástroj marketingové komunikace -- sponzoring. V teoretické části diplomové práce se nejprve věnuji marketingové komunikaci a marketingovému mixu, následně se v jedné kapitole lehce zmiňuji o značce a její identitě. Pak se zaměřuji přímo na sponzoring …viac
Abstract:
My diploma thesis is named Sponsoring as a part of a marketing communication. How it is perceptible already from the title, the main theme of the whole work is relatively young tool of marketing communication - sponsoring. In theoretical part of my diploma work I firstly attend to the marketing communication and marketing mix , consequently in one chapter I lightly mention mark plus its identity. Then …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
  • Vedúci: Oldřich Vávra
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24682