Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková – Michal Keyř
Michal Keyř
Diplomová práce
Analýza marketingových komunikací produktu Kofola meruňková
Analysis of the marketing communication of the product Kofola apricot
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat marketingové komunikace při zavedení produktu 0,5l Kofola meruňková. Práce je rozdělena do dvou částí: část teoretická a praktická. V první části jsou vymezeny základní pojmy za použití odborné literatury, jako je komunikace, formy komerčních komunikací a nové trendy. Praktická část je věnována představení společnosti Kofola a.s., jejího portfolia, její konkurence …víceAbstract:
The objective of the Master's Thesis is an analysis of the marketing communication of the product 0,5l Kofola apricot. The thesis is divided into two parts: the theoretical and the practical one. In the theoretical part, there are basic terms, such as communication, the forms of commercial communication and new trends in the field of communication. The practical part contains a detailed description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68516
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68516
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Heaven Labs, s.r.o. se zaměřením na brand ambassadory
Jiří Karpíšek -
Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management
Michaela KUŽELÍKOVÁ -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Vliv online marketingové komunikace na hodnotu vybrané značky
Petr Korec -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup