Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON – Jakub Vašek
Jakub Vašek
Bachelor's thesis
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Definition and comparison of online vs. offline e-commerce technologies in E.ON
Anotácia:
V bakalářské práci se zabývám problematikou využití nových digitálních nástrojů v rámci digitální transformace uvnitř společnosti E.ON Česká republika, s. r. o., v oblasti e-commerce. Tato práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části je zkoumán vliv nových technologií na současnou společnost. Poté je prostor věnován internetovému marketingu a aktuálním tématům ve společnosti. Dále jsou …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of new ones of digital tools within the digital transformation within E.ON Czech Republic, in the field of e-commerce. This work is divided into two parts. The first theoretical part examines the impact of new technologies on contemporary society. Then the space is devoted to internet marketing and current topics in society. Furthermore, new digital platforms …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hxjdy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Alina Matějová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Internetový marketing
Vojtěch Hrnčalík -
Prognóza vývoje eContractingu v aplikační sféře
Jakub Vašek