Bc. Lenka Leličová

Master's thesis

Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR

Modern Trends of Direct Marketing at Banking in Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá moderními trendy direct marketingu v bankovní oblasti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přestavuje formy přímého oslovování klientů banky a popisuje výhody a nevýhody používání technik přímého marketingu. Praktická část popisuje vybranou banku a hodnotí zde úspěšnost direct marketingových kampaní. V závěru praktické části jsou určeny doporučení jak zvýšit …more
Abstract:
This thesis deals with the modern trends of direct marketing in the banking sector. The thesis is divided into two parts. The theoretical part presents a direct form of addressing the Bank's clients and describes the advantages and disadvantages of using direct marketing techniques. The practical part describes and evaluates a bank here the success of direct marketing campaigns. At the conclusion of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Milan Novotný
  • Reader: Ing. Vladimíra Škopková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS