Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR – Bc. Lenka Leličová
Bc. Lenka Leličová
Master's thesis
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Modern Trends of Direct Marketing at Banking in Czech Republic
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá moderními trendy direct marketingu v bankovní oblasti. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část přestavuje formy přímého oslovování klientů banky a popisuje výhody a nevýhody používání technik přímého marketingu. Praktická část popisuje vybranou banku a hodnotí zde úspěšnost direct marketingových kampaní. V závěru praktické části jsou určeny doporučení jak zvýšit …moreAbstract:
This thesis deals with the modern trends of direct marketing in the banking sector. The thesis is divided into two parts. The theoretical part presents a direct form of addressing the Bank's clients and describes the advantages and disadvantages of using direct marketing techniques. The practical part describes and evaluates a bank here the success of direct marketing campaigns. At the conclusion of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2010
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/lq1oc/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Milan Novotný
- Reader: Ing. Vladimíra Škopková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LELIČOVÁ, Lenka. \textit{Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2010. Available from: https://theses.cz/id/pm0jrt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová -
Direkt marketing - šíření reklamy přes internet
Petra Váňová -
Nástroj pro direct marketing a helpdesk na internetu
Jakub Niec -
Implementace reportů pro bankovní marketingové oddělení na platformě Microsoft Dynamics CRM pomocí nástroje Power BI.
Natalie Zacharova -
Řízení marketingových kampaní a zvyšování jejich efektivity s využitím CRM v UniCredit Bank Czech Republic, a.s.
Dana Hakavcová