Znalosti a postoje učitelů v mateřských školách v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí – Bc. Dáša Vitáková
Bc. Dáša Vitáková
Diplomová práce
Znalosti a postoje učitelů v mateřských školách v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí
Knowledges and attitudes of nursery school teachers in the area of development children?s critical thinking skills
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjištění informovanosti učitelů v českých mateřských školách v oblasti kritického myšlení dětí a možností jeho rozvoje. Práce se dále zabývá analýzou metod a postupů, jimiž učitelé (cíleně i mimoděk) kritické myšlení u dětí rozvíjí. Teoretická část práce je zaměřena na přehled základních informací vztahujících se k problematice kritického myšlení – definice, modely, možnosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to find out which information have teachers in Czech nursery schools in the area of childrens critical thinking skills and possibilities of theirs development. Thesis also deals with methods and procedures of critical thinking, which are using by teachers. Theoretical part is focused on summarization of basic information relates to critical thinking definition, models, possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: Mgr. Veronika Smetanová
- Oponent: PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VITÁKOVÁ, Dáša. \textit{Znalosti a postoje učitelů v mateřských školách v oblasti rozvoje kritického myšlení dětí}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/pm0qv0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Aktivizující metody ve výuce ekonomických předmětů
Veronika Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva