Bc. Josef Příhoda
Bachelor's thesis
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Advertising and Promotion of the Cafe Camaro
Abstract:
Obsahem této práce je reklama a propagace skutečně existující kavárny, která v této práci vystupuje pod fiktivním názvem Cafe Camaro. Práce se zabývá vytvořením reklamní kampaně na tuto kavárnu a popisuje jednotlivé kroky k jejímu naplnění. Popsána je analýza prostředí kavárny, která klade důraz zejména na segmentaci trhu, pomocí dotazníkového šetření. Pozornost je věnována i reklamní strategii a to …moreAbstract:
The subject of my work is advertisment and promotion of an existing coffee shop, which in this thesis operates under a fictional name Cafe Camaro. My work deals with creating an advertising campaign for the café and describes the steps for its implementation. Analysis of the café is described. This analysis puts the emphasis on market segmentation through the questionnaire survey. Attention is paid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 8. 2010
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wqsdb/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2010
- Supervisor: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
- Reader: Ing. Jiřina Greinerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Analysis of the Level of Environmental Sustainability of Prague Hotels
Alisa Miroshnychenko -
Principles of environmental protection within conservation areas
Egor Zamotaev -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad