Bc. Josef Příhoda

Bakalářská práce

Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro

Advertising and Promotion of the Cafe Camaro
Anotace:
Obsahem této práce je reklama a propagace skutečně existující kavárny, která v této práci vystupuje pod fiktivním názvem Cafe Camaro. Práce se zabývá vytvořením reklamní kampaně na tuto kavárnu a popisuje jednotlivé kroky k jejímu naplnění. Popsána je analýza prostředí kavárny, která klade důraz zejména na segmentaci trhu, pomocí dotazníkového šetření. Pozornost je věnována i reklamní strategii a to …více
Abstract:
The subject of my work is advertisment and promotion of an existing coffee shop, which in this thesis operates under a fictional name Cafe Camaro. My work deals with creating an advertising campaign for the café and describes the steps for its implementation. Analysis of the café is described. This analysis puts the emphasis on market segmentation through the questionnaire survey. Attention is paid …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
  • Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
  • Oponent: Ing. Jiřina Greinerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku