Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro – Bc. Josef Příhoda
Bc. Josef Příhoda
Bakalářská práce
Reklama a propagace kavárny Cafe Camaro
Advertising and Promotion of the Cafe Camaro
Anotace:
Obsahem této práce je reklama a propagace skutečně existující kavárny, která v této práci vystupuje pod fiktivním názvem Cafe Camaro. Práce se zabývá vytvořením reklamní kampaně na tuto kavárnu a popisuje jednotlivé kroky k jejímu naplnění. Popsána je analýza prostředí kavárny, která klade důraz zejména na segmentaci trhu, pomocí dotazníkového šetření. Pozornost je věnována i reklamní strategii a to …víceAbstract:
The subject of my work is advertisment and promotion of an existing coffee shop, which in this thesis operates under a fictional name Cafe Camaro. My work deals with creating an advertising campaign for the café and describes the steps for its implementation. Analysis of the café is described. This analysis puts the emphasis on market segmentation through the questionnaire survey. Attention is paid …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wqsdb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2010
- Vedoucí: prof. Ing. Marek Vochozka, MBA
- Oponent: Ing. Jiřina Greinerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Level of Environmental Sustainability of Prague Hotels
Alisa Miroshnychenko -
Principles of environmental protection within conservation areas
Egor Zamotaev -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Svatopluk Hybš -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad