Analýza aktivit cestovního ruchu se zaměřením na role zapojených subjektů – Veronika Patočková
Veronika Patočková
Bakalářská práce
Analýza aktivit cestovního ruchu se zaměřením na role zapojených subjektů
Analysis of Tourism Activities with a view to Involvement of Subject Role
Anotace:
Cílem práce je provést analýzu aktivit cestovního ruchu. Zkoumány budou především zapojené subjekty včetně jejich rolí, které hrají při realizaci kulturní akce, dále z jakých zdrojů jsou tyto akce financovány a také spektrum poskytovaných služeb. Do výběru budou zařazeny historicko-zábavní a jiné turistické akce z oblasti kulturně-poznávacího cestovního ruchu. Na základě zjištěných informací bude provedena …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the activities of tourism. There will be examined especially the involved subjects including their roles, which play during realization of cultural events, further from what sources are these events funded and also the range of services provided. In selection will be included historical-entertainment and other tourist events in the field of cultural-cognitive tourism …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/47736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2016
- Vedoucí: Martin Musil
- Oponent: Jana Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/47736
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Analýza marketingových aktivit České centrály cestovního ruchu - CzechTourism
Filip Červený -
Analýza aktivit cestovního ruchu na středních školách v Havlíčkově Brodě
Pavlína Radová -
Analýza marketingových aktivit vybraného společnosti
Jiří März -
Analýza marketingových aktivit Lázní Luhačovice, a. s.
Karel Fridrich -
Analýza marketingových aktivit vybrané organizace
Tereza Hyšková -
Analýza marketingových aktivit vybraného subjektu
Lucie PODOLKOVÁ