Veronika POLESOVÁ

Master's thesis

Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze

Inclusive dimensions of primary school education of Roma pupils from sociality excluded locations
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá inkluzivním rozměrem základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze. Aktuálnost tématu ukazují současné vzdělávací strategie, které jsou založeny na inkluzivním přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami. Mezi tyto žáky řadíme i výše uvedenou skupinu romských žáků. Cílem práce je analyzovat rozměr inkluze v primárním vzdělávání. Rozměrem …viac
Abstract:
This thesis deals with the inclusive dimension of basic education of ethnically Romany pupils from the social exclusion environment. The contemporary strategies are based on the inclusive approach to all pupils with special educational needs and they show the up-to-dateness of this topic. The Romany pupils are also classified as those with special educational needs.The aim of the thesis is to analyze …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POLESOVÁ, Veronika. Inkluzivní rozměr základního vzdělávání etnicky romských žáků z prostředí sociální exkluze. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta