Pavlína PROISLOVÁ
Master's thesis
Můj společník strach
My helpmate fear
Anotácia:
Předmětem mé diplomové práce je cyklus tří figurálních kreseb se společným námětem: ?Můj společník Strach?. V teoretické části sleduji hledisko strachu, nebezpečí izolace a vše, co z toho vyplývá. Podnětem se mi staly úvahy Ericha Fromma v knize Strach ze svobody, které dále rozvíjím a vysvětluji. V praktické části se pokouším o interpretaci vlastního strachu, který nebyl inspirován žádnými konkrétními …viacAbstract:
The subject of my thesis is the cycle of three figure drawings with common theme ?My companion Fear.? In the theoretical part I look on aspect of fear, risk of isolation and all that this implies. Stimulus became Erich Fromm?s considerations in his book Fear of Freedom, that I further develop and explain. In the practical part I have tried to interpret my own fear, which was not inspired by any specific …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zverejniť od: 5. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Ondřej Vorel
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROISLOVÁ, Pavlína. Můj společník strach. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství VV pro SŠ a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská