Eva Mandíková
Diplomová práce
Firemní styl - grafický manuál
Corporate design - graphics manual
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.Abstract:
This diploma thesis concentrates on corporate design that is one of the important elements of corporate identity by which company can frame it's image. Good image is very important for any company, still some small companies are forgetting about it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Design vizuálního stylu vybrané kulturní instituce s praktickým návrhem změn
Markéta Šebková -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Vizuální styl vybrané firmy
Elena PONOMARENKO -
Design firemní identity
Jan Růžička -
Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Jana Fojtková