Eva Mandíková
Master's thesis
Firemní styl - grafický manuál
Corporate design - graphics manual
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá firemním stylem, který je jednou z významných součástí firemní identity, pomocí které firmy mohou budovat svoji image. Dobrá image je pro jakoukoli společnost velmi důležitá, i přesto na ni některé menší firmy pozapomínají.Abstract:
This diploma thesis concentrates on corporate design that is one of the important elements of corporate identity by which company can frame it's image. Good image is very important for any company, still some small companies are forgetting about it.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13147
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2009
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Ondřej Pešek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Vývoj Corporate Designu ve společnosti Baťa
Monika Masojídková -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Design vizuálního stylu vybrané kulturní instituce s praktickým návrhem změn
Markéta Šebková -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Vizuální styl vybrané firmy
Elena PONOMARENKO -
Design firemní identity
Jan Růžička -
Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Jana Fojtková