USE OF SOCIAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY – Mohammad Danish Khan
Mohammad Danish Khan
Diplomová práce
USE OF SOCIAL MEDIA IN THE TOURISM INDUSTRY
THE USE OF SOCIAL MEDIA AND ITS IMPACTS ON CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CONTAXT OF TOURISM IN INDIA
Anotace:
Social media is a successful platform to connect people of all ages and corners of the world. People connect, share, read, and communicate their ideas, likes, dislikes, emotion, and so many things on social media. On the business level companies, organizations, political parties use social media to communicate, advertising, convincing and exploring products and services to their respondents. Social …víceAbstract:
Social media is a successful platform to connect people of all ages and corners of the world. People connect, share, read, and communicate their ideas, likes, dislikes, emotion, and so many things on social media. On the business level companies, organizations, political parties use social media to communicate, advertising, convincing and exploring products and services to their respondents. Social …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2023
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Lucie Böhmová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85018
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Information Systems Management
Práce na příbuzné téma
-
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir -
Slow Tourism & marketing
Františka Pintová -
Retreat tourism jako nový trend v poptávce na trhu cestovního ruchu
Markéta Lindová