Martin Kos
Bachelor's thesis
Tvorba adaptačního programu pro žáky ZŠ
Creation of an adaptation program for primary school students
Abstract:
Tato bakalářská práce zpracovává téma adaptačních kurzů. Cílem práce je navržení adaptačního programu pro žáky základní školy. Praktické části předchází část teoretická, věnovaná především zážitkové pedagogice, zkušenostnímu učení a samotnému adaptačnímu kurzu s ohledem na rozvoj klíčových kompetencí. Praktická část této práce přináší návrh aktivit na adaptační kurz, řazený chronologicky dle vývoje …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the topic of adaptation courses. The aim of the thesis is to design an adaptation program for primary school students. The practical part is preceded by a theoretical section, primarily dedicated to experiential pedagogy, experiential learning, and the adaptation course itself with regard to the development of key competencies. The practical part of this thesis provides …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/q69ej/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Alena Bendová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Mathematics for Education / Matematika se zaměřením na vzdělávání
Theses on a related topic
-
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová -
Zážitková pedagogika vo výuke prvej pomoci
Mária Melicherčíková -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Experiential learning in Teaching English
Markéta Plocková -
Experiential Learning Activities and Principles in Secondary School Teaching
Bronislav Sobotka -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Adaptační soft-skills: sociální dovednosti rozvíjené adaptačním kurzem
Martina Blažková