Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. – Bc. Zdeňka ADAMČÍKOVÁ
Bc. Zdeňka ADAMČÍKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.
The Implementation Project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company
Anotace:
Cílem diplomové práce je projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o. Projekt má za cíl vytvořit jednotnou databázi, která bude sloužit pro lepší řízení vztahů se zákazníky, vyšší konkurenční výhodě a usnadní řízení vnitropodnikových procesů na úrovni manažerské, marketingové a obchodní. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou …víceAbstract:
Intention of my master thesis is to describe implementation project of CRM Components for Improvement in Customer Relationship Management in ŘEMPO VEGA, ltd. company. Purpose of this project is to create a complete database that will serve to better management of customer relationship, greater competitive advantage and assist the management on in-ternal processes at the level of managerial, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADAMČÍKOVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/pmpawz/.
Jak správně citovat práci
ADAMČÍKOVÁ, Zdeňka. Projekt zavedení prvků CRM pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky ve firmě ŘEMPO VEGA, s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Projekt zavádění prvků procesního řízení ve vybrané organizaci
Josef Ulrich -
Projekt zavádění prvků CRM systému do společnosti Státní léčebné lázně Bludov, s. p.
Lucie ŽÁKOVÁ -
Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Moravský Peněžní Ústav
Jana HOLÍKOVÁ -
Projekt zavádění prvků systému CRM do společnosti Lázně Luhačovice, a.s.
Šárka VYLIMCOVÁ -
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti OLD HEROLD, s.r.o.
Lenka ĎURECHOVÁ -
Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
Patrik VESELÝ -
Projekt zavádění prvků CRM ve společnosti AGENTURA OSMA spol. s r. o.
Gabriela CIPRYSOVÁ -
Hodnocení rizik vybraného kritického prvku železniční infrastruktury
Petr Krejčí